Цілі і стратегія
Головним напрямком діяльності підприємства є задоволення потреб та очікувань замовника і працівника СЬОГОДНІ І ЗАВТРА та отримання позитивного фінансового результату.
Інструментом досягнення поставленої мети є зорієнтованість на підвищення задоволеності замовника, завдяки результативному застосуванню системи менеджменту якості, що досягається принципами політики у сфері якості, а саме:
• задоволення потреб і очікувань замовника;
• визначення потреб ринку для його насичення продукцією підприємства;
• постійний аналіз тенденцій розвитку ізоляторного виробництва із залученням науково-дослідних, проектних і експлуатуючих організацій;
• виконання контрактів у визначені терміни;
• розширення номенклатури виробів, які випускаються підприємством, та залучення продукції інших виробників;
• розвиток взаємовигідних відносин із замовниками і постачальниками;
• постійне підвищення результативності процесів виробництва з метою зменшення витрат, одержання максимального прибутку, збільшення обсягів реалізації;
• технічне переоснащення, збільшення обігових ресурсів.