Архів новин
Ринок Малайзії привабливий для нашого виробника
Львівську ізоляторну компанію відвідали аудитори із Малайзії. Упродовж чотирьох днів сертифіковані аудитори перевіряли роботу підприємства на відповідність вимогам стандартів якості. В основному вони зосередили свою увагу контролі за якістю продукції та сировинних матеріалів, проведенні випробувань і калібрування засобів вимірювання.
Свій візит в компанію малайзійські аудитори здійснили у відповідь на запрошення адміністрації підприємства. «ЛІК» зацікавлений у співпраці з малайзійськими енергетичними компаніям, - говорить комерційний директор компанії Олена Володимирівна Артамонова. - Ринок Малайзії привабливий для нас насамперед високими цінами. Досі на малайзійському ринку була присутня виключно японська продукція. Останнім часом на ньому засвітився французький Sidiver. Після інспектування нашого підприємства аудитори відбули до наших партнерів. Яке підприємство малазійці виберуть для співпраці, буде відомо на початку вересня. Якщо відкриють свій ринок для нашої продукції, працюватимемо у цьому напрямку далі».
Представник підприємства з якості Ольга Павлівна Олександренко сподівається на позитивний результат. «Мене, як фахівця в системі управління якості запрошували на розбір документів, - говорить Ольга Павлівна. – Виробництво аудитори оглядали у супроводі начальників цехів. Усе, що вони хотіли в нас побачити – побачили. Усе, що хотіли отримати – отримали. Ускладнювало спілкування те, що вся документація написана українською мовою і представники інспекції почувалися не зовсім комфортно, коли їм перекладали документи. У майбутньому вважаю за потрібне продублювати документи англійською мовою. Це спростить спілкування з іноземними представниками».
Свою точку зору щодо роботи аудиторів висловив і начальник виробництва Володимир Степанович Лань. «Мені подобається їхній підхід до роботи, - ділиться враженнями від аудиту Володимир Степанович. - Люди працюють не з метою, щоб створити для підприємства проблеми, а щоб виявлені проблеми виправити. Це і називається європейський підхід, коли нам дають рекомендації, поради, звертають увагу на недоліки, які ми не можемо побачити самостійно. У цьому і полягає робота таких служб – побачити проблему, вказати на неї і дати можливість виправити, щоб уникнути її в подальшому».
14.09.2015
← Повернутись в архів